bertuah bertuah.

this past few days, abang aku selalu cakap aku moody. tapi aku takde la rasa aku moody, just mood swing sikit lah kot. aku rasa sikit je. tapi entah kenapa abang aku cakap aku over-sensetap aku pun tak faham -__-"

patut lah dua tiga harini aku asyik berdebar je. harini adik aku yang sorang ni accident motor. bayangkan betapa cuak berdebarnya aku, entah macam mana pulak umi rasa. aku memang tak boleh kalau benda benda macam ni jadi dekat family aku. semua benda negatif yang memudharatkan otak akan muncul tiba tiba. serious tak tipu. haih budak bertuah! dah lah accident satu hal, handphone boleh pulak habis battery. kalau selalu sangat habis battery phone tu, aku rasa baik pergi campak je jauh jauh dalam laut. kan? dah jadi satu kerja aku dengan abang aku petang tadi cari dia satu Gombak. nasib baik la jugak ada usaha nak cari phone orang lain pinjam buat call.

kayy. memang bertuah punya adik. serious bertuah! dah tak tau nak cakap apa lagi. lepas ni pergi kerja jalan kaki je lah tau. adik aku yang ni memang lain sikit perangai dari kitorang. tapi apa apa pun, adik aku jugak.

No comments: