tak senang !

seriously i dont understand.
kalau dah terbukti kau memang salah.
apesal lah tak nak mengaku jugak?
susah sangat ke nak cakap yang kau memang amek baju dia dari dalam locker dia?
there's proof okay?!!


i dont mind kalau betul kau amek barang barang aku jugak.
aku tak nak tuduh kau.
tapi kau tak kesian ke?
kau buat member tu macam pelarian.
dia rasa diri dah tak selamat duduk dalam bilik tu.
sampai nya hati kau buat macam tu dekat roommates kau sendiri.
why do you have to choose us?
sebab kitorang muda dari kau? kau boleh lah main pijak je kepala kitorang.
nasib baik member tu jenis membalas balik.
kalau aku, memang aku tak kan bangkit kan benda ni.
aku memang jenis tak suka besar besar kan hal.
tapi kau buat dekat dia.
memang kau salah pilih orang lah.
sekarang aku pun memang dah rasa tak selamat kalau duduk dengan kau.

No comments: