GEMOK?polite la sikit.

ohh ohh.
ni saya nak tanye ni;
awak suke tak kalau org cakap awak GEMOK?
mesti awak terasa kan?
mesti tak kan?
atleast have a little courtesy can ya?
be polite sikit lah.
jgn la main sembur; cakap
'eh kau ni makin gemok lah.'
' baru berapa lame tak nampak, kau dah tembam.'
' eh, dah makin berisi lah.'


eh eh; nak buat macam mane?
dah badan saya nak naik.
badan naik tanda saya sihat;))
kan kan kan?!
yes i admit;
skrg berat saya dah naik.
but still below 50.
bila dah cecah 50 nanti saya diet lah.

isyhh; saya tak kesah org nak cakap saya ni gemok pun.
tp please lah berkais sikit.
hhahhaa.
contoh macam ' badan kau nmpk naik sikit lah.'
haaa, baru lah tak terasa sgt kan.>



nota utk diri sndiri:
syeda; please lah workout again.
sedar2 lah berat badan awk tu dah naik.
ramai yang tegur.
malu lah weyy.
*oke, hanya luahan hati.

No comments: