tagged tagged;)

oke; this is the frst time i answered a tag.
sorry ye yg tag2 dulu mls na jwp.
sebab. . .
MALAS; hhahaha

tankiu to kak yana;)



1) Adakah anda rasa anda HOT?
hot?x pon. aku dpn kipas na hot ape. hhahhaa;p


2) Upload wallpaper yang anda guna sekarang.



3) Cerita pasal wallpaper tersebut.
ini laki saya;))
whoaa; sgt prsan ye disini.
hhahha; saya ltk gmba ni as a wallpaper bcause picture ni nmpk HOT;D
xrase ke mmg hot?
hheee~



4) Bila kali terakhir anda makan Pizza?
last ye? ermm; time kak yana ajak g bilik dye.
dye ajak mkn domino time tu.
ohh~ memory.
then; xmkan da;(
pity isnt it?



5) Lagu paling latest anda dengar.
lagu CNBLUE, Love.
lately saya layan korean je.



6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan "tag" ni?
facebook plus tgh ltk plaster kat kaki; luke ntah dtg dr mane dtg tah;(
sakit.



7) Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
family pnggl kakak je;
mmber2 uia rmai pngil syed;
mmber2 skola pngil syeda;
pakcik saya ade sorg pngil 'nini'.
dye cter dulu time saya kcik2 saya ske jelir lidah; then dye slalu marah saya.
dye ckp 'ni. ni. nak kne eh?'
*tak tau la fakta ke auta.
hhaahah~



8) Tag lagi lapan orang.
1.nurul illiana; 2.nur amilia; 3.nurul asyikin; 4.nur salsabila; 5.nurul atiqah; 6.norliyani; 7.nurareefah; 8.atiqah khalil.
* ape nie rmai sgt 'nur' nie?



9) Siapakah orang no.1 kepada anda?
ohh; dye adeq tiri saya; hahhahaa.
kan yana? ;)



10) Katakan sesuatu kepada orang no.5
ape cter anda di UTP? rndu doe;)


11) Orang no.3 ada hubungan dengan sape?
yang nie saya tak tau;)
kene tnye org dye sndiri.



12) Bagaimana pula dengan orang no.4?
ohh; no 4 da ade laki. tp dlm aty dye ttp ade 'myeolchi' ksygan;)


13) Pesanan kepada orang no.6.
yani; ko kene jwp tag nie. *nada mengarah*
;D
hhahhahaa.



14) Kata2 cinta untuk orang no.2.
nak kata2 cinta eh? nah amek kau.
iloveu;)



15) Adakah orang no.7 dan no.8 ada persamaan?
due due stdy kt uia.
tp sorg pj sorg nilai.
but still; UIA oke.



16) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang men"tagged" anda.
1. anak pak cik tahir;
2. senior yg baek;)
3. so in love dgn park jung min.
4. pndai jge aty org.
5. ohh, i luv u.



17) Perasaan anda semasa menjawab tag ini?
penat lah; byk2 plk sok lan dye.
heyyyy~



18) Adakah anda tahu si Razman itu sengal?
razman? ari tu ade org tnye psl kazzman, nie razman plk.
isyhh; sape org2 nie?



19) Gay or Less??
klw due2 ape jd ek? hhahhaa.



eh?da abes?!
hahhahaa.
oke;this thing is fun.

No comments: